20110127

Award Aku Follow Kamu


selamat pagi semua :)
first time dapat award ni..jutaan terima kasih kepada encik cayril-z.
menurut beliau:
" award "Folow You Back " ini dianugerahkan oleh blog "Aku Jerit.blogspot.com " iaitu bro Sasa..terima kasih kerna bagi award nie...sebab aku penah folow dia dulu pastu dia polow aku balik...."

1.Bagi Ucapan dahulu
Terima kasih kepada en cayrilz yang memberi award nie kapada saya.. en sasa juga :) semoga kite trus sucsess ok..

2. Berikan 4 ciri lelaki/wanita idaman untuk dibuatkan laki/bini
1. beriman.. *bley memimpin saya
2. romantik :)
3. tidak mengongkong..
4. good-looking *sedap la mata memandang
**4 jer?banyak lg nk list ni..hehe :p

3. Berikan tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan
bagi saya..apa yang penting kepercayaan..dari kepercayaan kita tak akn bersifat mengongkong..
caring antara satu sama lain secara berpada2 :)

4.Penah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta
huhu..x la plak..

5 .Letakan 10 link pilihan anda yang memenangi award ini.
ak hadiahkan award ni kat semua yg sudi ambil..sebab korg best :)

No comments: