20110328

top friend?

ini adalah salah satu hasil dari application fb.
"my top friends of all time"
huhu..top friends in fb,not in real life :D btw..they r still  my beloved friends :D
friendship? for me
 friendship is a universal relationship :D


but,life is like a roller coaster.. merry-go-round??
so, kalau  bff kita dapat best friend baru jangan kecil hati..
mungkin dia perlukan ruang lain..
dunia ni bukan kita dengan dia sahaja..


importantly, friendship is important.. ?haha :D (merepek suda)


saya pernah TERsakitkan hati one of my friend.. since then,hati saya yang sakit..n then i realize.. (kenapalah nak sakitkan hati orang yang baik dengan kita?)so stupid tat time..
n i had say my apologize..even It's hard for me to say I'm sorry  so?? 


"Everybody needs a little time away 
I heard her say 
From each other 
Even lovers need a holiday 
Far away from each other 
Hold me now 
It's hard for me to say I'm sorry 
I just want you to stay
 "

No comments: