20110711

ABC.......Z

selamat malam..
semoga esok hari kita akan terus terang..
walau mungkin akan hujan..mendung..guruh..
semoga pelangi akan muncul.. ;)
keep living..
A..aku 
B..bosan
C...cangat
D..dah....
E..
F.....
G....
..
....
Z..ZzzzzzzzzZZzzZz :p



"kita hanya mampu merancang..tuhan menentukannya.. semoga niat suci saya akan termakbul.. semoga segalanya lancar.. for the first time i put a high hopes while applying for a job..insyaAllah =) "


just sick of the ppls fav question " buat apa sekarang??" ....


whatever may happen tomorrow...saya nak tidur dulu..hehe.. 


selamat pagi...

9 comments:

ZWAN SABRI said...

Alaaaaa, Xmola bosan2.. HUHU

MySuaraBlog: Tabik Springlah Sama Pakcik!

unknown girlz said...

@ZWAN SABRI
HUHUHU.. kalau dah keje xla bosan dah kot :D

Hani Niza Ramli said...

gudluck pia..for searching the job..insyaAllah ade rezekit utk pia :)

unknown girlz said...

@Hani Niza Ramli
tengs niza!! :)
insyaAllah.. gudluck gak t deg..study molek2.. heee

sop said...

suka yg last skli... zzzzz :)

SPEK HITAM said...

people will keep asking that. sebab tu aku sorokkan semua info2 aku kat facebook. biar orang tertanye2. hehehe

KizZ said...

Jangan risau...pelangi yang berwarna-warni akan muncul...Kalau bukan hari ini,esok..lusa,,ianya pasti muncul dengan 1001 rezeki..

nailofar said...

kamu!
good luck!~

unknown girlz said...

@sop
haha.. ZZzzZZzz

@SPEK HITAM
haha..konfius sudah.. diorg ni caring atau menyibuk? layan ajalah ;)

@KizZ
tengsss..insyaAllah =)

@nailofar
u too.. gud luck n tc!