20110804

aku kagum

selamat bersahur.
selamat pagi.
selamat berpuasa untuk ramadan yang ke-5.

KAGUM dengan orang yang boleh bahagikan masa untuk KERJA vs HOBI.
happy yawww! bestnya! *kalau saya dapat jadi pembonceng dah cukup =)

saya? suka gak activity extreme2  mengidam nak :
Rock Climbing. 
Outdoor Adventure.. whitewater rafting..kayaking.. 
Earth Camp.. 
etc :)
sport?
bola jaring! memang fail. pernah main tapi asyik kena marah sebab selalu gerak? 
 so, i prefer main futsal! :p *zaman muda dulu la, skrg dah tak ada team nk main :( rindunya nak kick bola :'(
so, henti2 kan lah diskriminasi terhadap KAUM HAWA. :)
sebab jantina bukan penghalang segalanya. huhuhuhu~
betul tak  Datin Paduka Sharifah Mazlina Syed Abdul Kadir ?? *Malaysian Woman Polar explorer.
terima kasih. :)

4 comments:

SPEK HITAM said...

bola jaring ? i pun fail. prefer bola baling sebab bole gerak 3 langkah. pastu boleh bam bola.

unknown girlz said...

@SPEK HITAM
hehe. yeke? dah lama kot tak main.. bola tampar pun best gak :p *tapi tangan pedih la..

Farihah Ahmad said...

aku reti bawak ex5. tlg kagum plishhhhh sbb xde yg kagum ngn aku pn kt umah aku Y____Y

unknown girlz said...

@Farihah Ahmad
heee.siyes kagum :)
bukan semua wanita berani/dibenarkan bawak moto.syabas2!