20110818

BISKUT RAYA PLAYBOY

wooo.woooo. jangan emo.
haha. rini mood rajin datang plak. plus, mengisi masa lapang.
buat la BISKUT RAYA PLAYBOY @rabbit ni ha.. tapi?????????

:') rasa biskut PLAYBOY ni keras sikit. tapi dont worry. keras yang tak akan menbuatkan gigi palsu tercabut.ok.im just kiddin :p

takpela. nama pun mencuba. mencuba dan terus mencuba. 
gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya. kegagalan adalah guru terbaik.(:
disebabkan buku resepi turun-temurun dari ibunda tercinta. memang tak la cikgu sekolah penah ajar. paun..oz.. etc. terpaksa minta tolong uncle google. convert kan.
so, apa yang saya belajar hari ini:

450 gm = 1 paun
mentega : 1 cawan = 227 grams

rujukan : eforumsam-puansyurga.

ok. "SELAMAT MEMBUAT BISKUT RAYA @ SELAMAT MEMBELI BISKUT RAYA" :D
esok lusa? BISKUT RAYA PLAYGIRL? haha.

4 comments:

Cik Suheela said...

kalau lelaki makan kuih you ni, jadi playboy tak??hihihi..comel betul kuih you.. :)

i cuma rajin buat cornflakes madu je kui3 T_T

unknown girlz said...

@Cik Suheela
haha. camne nak jawab? insyaAllah tak. ahah.
ok la tu, dari tak rajin langsung :)

Farihah Ahmad said...

eeeee takleh sokong industri playboy!!!!! #tetiba emo :D


tapi nk pos bagi saya sikit, saya sokong ;)

unknown girlz said...

@Farihah Ahmad
haha. biskut jer kot =,=""
pos? tak da dalam service :p