20110807

jangan cuba, cuba jangan

REVIEW  lagu ana raffali.

first time dengar dekat x-fresh fm.
first time dengar rasa kelakar.
first time dengar suara MACAM ana raffali.
first time dengar nak cari lagu ini nak download :)
kau suruh ku masak sedap-sedap agar ibumu setujua ku turutkan saja.ku bergelut dengan sayur, ikan yang namanya ku tak tahu hingga akhirnya ku capai telefon untuk panggil bomba.
*saya memang tak reti masak. sebab tak pernah serious nak belajar masak. setakat instant ok la. desert ke :)
 ikan memang TAK AKAN sentuh. sayur boleh diterima :p panggil bomba? tak la. panggil mak jer sudah.
 perempuan? paling tak kena la tau sikit sebanyak.huuu.
kau suruh ku make-up lawa-lawa agar temanmu cemburu aku tepekkan segala.ku bergaduh dengan bedak, gincu yang tak serasi dengan ku hingga akhirnya kau temankan aku ke klinik pakar.
*make-up? bedak mesti. gincu jarang. lip-gloss selalu. celak/maskara ikut mood. concealer harus; kalau ada event/wedding WAJIB make-up :p .sekali-sekali melaram tak salah kan?
jangan suruh aku jadi seperti dia aku tak mahu walau ku daya kalau tak nak usah bilang kau nak biar aku jadi seperti aku bukannya susah untuk mengaku ada sebab kau memilih aku
*aku bukan yang terbaik.kau pun sama. tapi..kalau berubah untuk kebaikan tak salah kan?
ok.lirik penuh lagu disini: blog ana raffali..
lagu tilu jangan cuba pun not bad :)

12 comments:

Farihah Ahmad said...

ommo ommmooo sumpah comel!!!!

unknown girlz said...

@Farihah Ahmad
haha. comel jerk :)

Hans said...

memasak xsusah
cuma kena ada minat
:-)

QuiNn ZhOuRa said...

tak sabar nak dengar lagu ni hehe

QuiNn ZhOuRa said...

tak sabar nak dengar lagu ni hehe

unknown girlz said...

@Hans
huhu. minat tu ada. rajin tu takde. hehe :)

@QuiNn ZhOuRa
sila sila dengar :)

Hans said...

hahahah
rajin tak ada yang susah tu

unknown girlz said...

@Hans
haha. tu la. kena tggu mood rajin dtg :)

Hans said...

nak tunggu mood rajin tu memang lama lah
hahaha

unknown girlz said...

@Hans
hahah. otw tu. oryte3 ;)

My MiRa said...

eh eh terkusyuk plak bace ni ehhehe :P

unknown girlz said...

@My MiRa
eh..eh.. takpe :)