20110927

Ya Sudahlah




 gadis tak dikenali 
I favorited a  video  Bondan Prakoso & Fade To Black - Ya Sudahlah


semangat oww.. siap tweet bagai =p

first time dengar lagu ni kat astro;  ost nada cinta..
so googling la tajuknya.. really nice la! this song.. totally different from the other indonesian song.. siap rapping bagai. cool.. walau tak berapa nak faham.. ops! im malaysian ok.
huhu.. kalau di malaysia rasanya macam ala2 ahli fiqir, pop shuvit THE FABULOUS CATS etc.

tak kisah lah,jangan gaduh2..semua org berhak berkarya.. huhu (:
tak kisah lah, telinga lain2.. terpulang la nak layan ker tak kan? chill~
Bondan Prakoso & Fade 2 Black - Ya Sudahlah 
"Ketika mimpimu yg begitu indah,tak pernah terwujud..ya sudahlahSaat kau berlari mengejar anganmu,dan tak pernah sampai..ya sudahlah (hhmm)
Reff :Apapun yg terjadi, ku kan slalu ada untukmuJanganlah kau bersedih..coz everything's gonna be OKAY
Santoz :Yo.. Satu dari sekian kemungkinankau jatuh tanpa ada harapansaat itu raga kupersembahkanbersama jiwa, cita,cinta dan harapan
Lezz :Kita sambung satu persatu sebab akibattapi tenanglah mata hati kita kan lihatmenuntun ke arah mata angin bahagiakau dan aku tahu,jalan selalu ada
Titz :Juga ku tahu lagi problema kan terus menerjangbagai deras ombak yang menabrak karangnamun ku tahu..ku tahu kau mampu tuk tetap tenanghadapi ini bersamaku hingga ajal datang.........."
.........................
credit to: lagu.bloggerceria


 gadis tak dikenali 
finally..got the song title.. ost  ya sudahlah. nice! ;)

p/s: tak layan pun ceritanya, lagu jer layan.heheh~



bahasa.. negara.. bangsa... bukan isunya.. yang penting maksud tersirat n pengajaran sebaliknya kan? peace!

No comments: