20111201

takpe....

hello december.. :|

pernah rasa tak.. nak nangis tapi tak dapat nak keluarkan air mata. eh3? maknanya memang la sedih tapi sampai tak terkata. tak tau nak describe perasaan tersebut. so, terdiam n terkelu..

pengajaran yang saya dapat hari ini:
 silap la letak harapan tinggi sangat, bila jatuh kan dah sakit SANGAT. :\
huhu. itulah kehidupan. tapi saya tak putus harapan. hidup ini terlalu jauh nak pergi kan??,insyaAllah..

takpe.....
 'takpe ada hikmahnya..' 
'takpe Allah selalu ada..' 
'takpe inilah namanya kehidupan'
 'takpe bertahan selagi mampu' 
'takpe jangan bagi mak ayah risau' 
'takpe senyum :D'...........  :')

bak kata MAHER ZAIN la kan;
Everytime you feel like you cannot go onYou feel so lostThat your so aloneAll you is see is nightAnd darkness all aroundYou feel so helplessYou can’t see which way to goDon’t despair and never loose hopeCause Allah is always by your sideinsyaAllah3x
kerana duit boleh buat kita SANGAT gembira.kerana duit juga boleh buat kita SANGAT sedih. :p

cheer up k ^_^ *cakap kat diri sendiri la ni* 

6 comments:

Hans said...

pernah2
hehehhe
pejam mata kuat2 pun air mata tak keluar juga
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/12/review-filem-ombak-rindu.html

cintauntukkita.blogspot.com said...

betul3! takpe......... hehe

unknown girlz said...

@cintauntukkita.blogspot.com
heee,tau takpe.. (:

unknown girlz said...

@Hans
kan? sadis jer keadaa-nya.. :')

nenikuya said...

yup.. takpe.. Dia menyediakan sesuatu yg lebih baik utk kita..
sedih tak terkata.. hanya Dia yg tahu.. harap kuat semangat :)

unknown girlz said...

@nenikuya
insyaAllah..tengs =)