20111211

teringat plak

passing KLCC. reminds me about..... :")

tipu la sangat kalau tak pernah senyum.sorg2.. kadang2 ada sesuatu yang buat kita teringat sesuatu kan.
dalam tak sedar ada org kat sekeliling memerhati..tettt~ nak berangan pun agak2 la..

sekecil2 benda pun boleh buat aku sengih sorg2,ini kan pula gedabak macam KLCC. rindu pada kenangan lalu..huuuu~ ambil jadi kenangan terindah sebab mesti ada hikmahnya,dan teruskan kehidupan. redhakan..!
malaysia ni kecil jerla beb.. ehyeke? :p

============================
sambil layan lagu aishiteru,teringat plak kat ........... :D
============================
siapa ada formspring..? suke plak den baca reply3 kak fynn Jamal
contoh:


sabieha
suatu pernah tetap sampai bila2 suatu pernah.
redhakan.

  1. FynnJamal
    Kalau mahu hidup dlm kecewa,
    Jgn merungut asyik kecewa.
    Kalau mahu hidup tanpa kecewa,
    Jgn mengarut takkan ada yg takkan mengecewa.

dan lain2 only d: http://www.formspring.me/FynnJamal

4 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

dalam mimpi pun kita boleh teringatkan sesuatu, apatah lagi masa terjaga ni.. betul tak? hehe

unknown girlz said...

@CINTA UNTUK KITA
that so true :')

diana said...

perkara yang buat kita menangis sorang2 pun banyak jugak..heheh

unknown girlz said...

@ diana
yup,tau takpe :)nangis dalam hati lagi banyak :')